Kimsenin kimseyi kırmasına gerek yok, herkesin fikri var kimseyi ikna etmeye çalışmanin anlamı yok.

Aslinda uzun şeyler yazacaktım ama şu cümlen tartışılacak bir şey olmadığını gösteriyor.

---uluslar arası sivil bir organizasyonda katliam yaptığında - -

Ne güzel ya adamların topraklarını isgal et, bebeklerini çocuklarını öldür, kadınlarına tecavüz et yıllarca, emeklerini tarlalarıni çal, evlerine girip burası artık benim yerleşimciyim de yaptığın hırsızlığa, sonra yine onların elinden çaldığın topraklarında festival ver eğlen adamlar gelip vurunca masumlar öldü diye feryat figan et. Bununla da kalma ordan kaçan kendi halkını da Hannibal kanunların gereği kendi helikopterlerinden ateşlerinle öldür. Bizde sagcisi solcusu demeden bunların degirmenlerine su taşıyanlari kendi olçümüzde eleştirip ortaya doktugumuz için ne onculuğumuz ne bunculuğumuz kalsın. Boykot kişisel bir karardır kardeşim kimse sana niye içiyorsun demediği gibi sizinde içmeyene hükmünüz geçmez.

Saygılar.