• 02-01-2026, 07:39:09
    #10
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben de bir ara görmüştüm aslında bir nevi o açıdan da istedim, hatta belki de kayıt bile etmişimdir, net favorilere eklemişimdir de, çok fazla favori var, önüme geleni eklemişim, şimdi işin yoksa ayrıştır.


    Hocam bu gifin adı ne çekirdek gifinden daha güzel
  • 02-01-2026, 19:05:22
    #11
    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu gifin adı ne çekirdek gifinden daha güzel
    Şaşkın yaz çıkıyor hocam. Ama o GİF benim favorim....
  • 02-01-2026, 19:41:25
    #12
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaşkın yaz çıkıyor hocam. Ama o GİF benim favorim....
    Artık gif ortağın benim

  • 02-01-2026, 19:42:45
    #13
    Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık gif ortağın benim

    Ama harbiden hakkın var hocam, bu GİF R10.net dahilinde ki rastgele her konuya sanki uyumlu ve de cidden yakışıyor.