Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık gif ortağın benim

Ama harbiden hakkın var hocam, bu GİF R10.net dahilinde ki rastgele her konuya sanki uyumlu ve de cidden yakışıyor.