31 Aralık Gecesi Evde Olan R10 Üyeleri
9
●262
- 31-12-2025, 22:31:33bilmen kaç bin tane müptezel , zanlı kapkaççı ve dahası dışarıya salınmışken , sırf yıl başı diye içip içip millete salça olacan onlarca tırrek varken mis gibi evimde oturmak dışarda olmaktan bin kat daha iyidir...