bilmen kaç bin tane müptezel , zanlı kapkaççı ve dahası dışarıya salınmışken , sırf yıl başı diye içip içip millete salça olacan onlarca tırrek varken mis gibi evimde oturmak dışarda olmaktan bin kat daha iyidir...