Konu
31 Aralık Gecesi Evde Olan R10 Üyeleri
31-12-2025, 22:31:33
#10
yasinkarakus41
bilmen kaç bin tane müptezel , zanlı kapkaççı ve dahası dışarıya salınmışken , sırf yıl başı diye içip içip millete salça olacan onlarca tırrek varken mis gibi evimde oturmak dışarda olmaktan bin kat daha iyidir...