• 31-12-2025, 18:36:01
    #1
    Az önce çocuklara pasta almak için gittim fırına. Çalışanların arasındaki diyaloga sahit oldum. Geçen sene saat 22:30’a kadar durmamıştı yoğunluk bu nasıl sakinlik vs. Hakikaten 1 kişi yoktu. Harcamalar minimuma indi insanlarda sanırım.
  • 31-12-2025, 18:37:18
    #2
    Bu konuda haklısın hocam sadece pasta değil düşün bilet satışı dönemin en düşük satışını yapmış o derece allah sonumuza hayra çıkarsın zor süreçlerden geçiyoruz
  • 31-12-2025, 19:25:40
    #3
    Maaşlar ay sonuna yetmiyorki. 1 ay çalışıyorsun 15 - 20 gün arası anca yetiyor. O da gıda, kira, faturalar vs başka bir şey yok.