Az önce çocuklara pasta almak için gittim fırına. Çalışanların arasındaki diyaloga sahit oldum. Geçen sene saat 22:30a kadar durmamıştı yoğunluk bu nasıl sakinlik vs. Hakikaten 1 kişi yoktu. Harcamalar minimuma indi insanlarda sanırım.
Bu konuda haklısın hocam sadece pasta değil düşün bilet satışı dönemin en düşük satışını yapmış o derece allah sonumuza hayra çıkarsın zor süreçlerden geçiyoruz