Az önce çocuklara pasta almak için gittim fırına. Çalışanların arasındaki diyaloga sahit oldum. Geçen sene saat 22:30’a kadar durmamıştı yoğunluk bu nasıl sakinlik vs. Hakikaten 1 kişi yoktu. Harcamalar minimuma indi insanlarda sanırım.