sevdiğiniz kız için ne yapardınız - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sevdiğiniz kız için ne yapardınız
30
●
1.606
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
sevdiğiniz kız için ne yapardınız
1
2
3
4
24-09-2009, 17:46:03
#1
serhad_
evet arkadaslar soru cok acik ve net.
sevdiğiniz kız için ne yapardınız??
cevablari bekliyorum.
24-09-2009, 17:47:02
#2
SisteM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yapamıycaklarım hariç herşeyi
24-09-2009, 18:23:43
#3
sonsuzluk_16
İşin kolayına kaçmadım uğruna ölmedim yani. Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep sen bunuda bilmedin.
24-09-2009, 18:49:23
#4
DerinSular
Ölüm diyorsan bir kız için ölünmez.
Hiç birşeye değmezler değenlerde vardır elbet ama bize denk gelmiyor.
24-09-2009, 19:11:13
#5
fatihnet
Onun için ölmekten başka her şeyi yapardım. Çünkü ölürsem ondan ayrı kalmış olacağım. Onsuz bir an bile düşünemiyorum..
24-09-2009, 19:38:42
#6
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Hayatta kesinlikle yapmıyıcağım şeyler hariç alayını yaparım
24-09-2009, 19:41:08
#7
Paranoia
Uğurlarında fazla bir şey yapmaya değmez.
Evleneceksen gider istersin, alırsın nikahına bir ömür hayatınızı idame ettirirsiniz.
Yok evlenmeyecekseniz yer içer gezer eğlenirsin, sıkılınca da bırakırsın.
El kızı uçan kuşa benzer. Kanmayın.
24-09-2009, 21:01:09
#8
Yeehee
Üyeliği durduruldu
değecek kız var değmeyecek kız var sen hangisinden bahsediyorsun ?
24-09-2009, 21:38:37
#9
serhad_
yeehee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
değecek kız var değmeyecek kız var sen hangisinden bahsediyorsun ?
onu siz belirliceksiniz. mesela benim nisanlim icin hersey deger
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler