• 24-09-2009, 17:46:03
    #1
    evet arkadaslar soru cok acik ve net.
    sevdiğiniz kız için ne yapardınız??
    cevablari bekliyorum.
  • 24-09-2009, 17:47:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapamıycaklarım hariç herşeyi
  • 24-09-2009, 18:23:43
    #3
    İşin kolayına kaçmadım uğruna ölmedim yani. Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep sen bunuda bilmedin.
  • 24-09-2009, 18:49:23
    #4
    Ölüm diyorsan bir kız için ölünmez.
    Hiç birşeye değmezler değenlerde vardır elbet ama bize denk gelmiyor.
  • 24-09-2009, 19:11:13
    #5
    Onun için ölmekten başka her şeyi yapardım. Çünkü ölürsem ondan ayrı kalmış olacağım. Onsuz bir an bile düşünemiyorum..
  • 24-09-2009, 19:38:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayatta kesinlikle yapmıyıcağım şeyler hariç alayını yaparım
  • 24-09-2009, 19:41:08
    #7
    Uğurlarında fazla bir şey yapmaya değmez.
    Evleneceksen gider istersin, alırsın nikahına bir ömür hayatınızı idame ettirirsiniz.
    Yok evlenmeyecekseniz yer içer gezer eğlenirsin, sıkılınca da bırakırsın.

    El kızı uçan kuşa benzer. Kanmayın.
  • 24-09-2009, 21:01:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    değecek kız var değmeyecek kız var sen hangisinden bahsediyorsun ?
  • 24-09-2009, 21:38:37
    #9
    yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değecek kız var değmeyecek kız var sen hangisinden bahsediyorsun ?
    onu siz belirliceksiniz. mesela benim nisanlim icin hersey deger