sevdiğiniz kız için ne yapardınız
30
●1.606
- 24-09-2009, 22:57:32Şu anda hiç bir kız sevmiyorum, şükür

Geleceğimi tehlikeye atıcak şeyler yapmazdım ama.
Eğitimle ilgili şeyler yapmazdım mesela devamsızlık sonlardayken okuldan kaçmak, kız için hocalara tavır yapmak vs. yapmam bunları.
Veya sağlığıma da zarar vermem intahar, ölüm, yaralanma falan.
Gerisinde de birşey kalmıyor, temiz temiz aşkımızı yaşar gideriz
- 24-09-2009, 22:58:44Üyeliği durdurulduElimden ne gelirse yapardim sonuçta benim aşkim oluyor
dünyayi verirdim
ama sevğilim yok

dünyayi verirdim