• 24-09-2009, 22:04:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sadece severim,daha çok severim.Kimse için can feda edilmez.İnsana öyle gelir ama edilmez,yapılamaz.Can feda etmek için bir olgu gerekir .Mesela vatan bütünüyle bir olgudur fakat aşk değildir.
  • 24-09-2009, 22:41:58
    #11
    Yaşardım.
  • 24-09-2009, 22:53:18
    #12
    Yapılacak şeyleri kendi belirler zaten.O nasıl birisiyse ona göre
  • 24-09-2009, 22:57:32
    #13
    Şu anda hiç bir kız sevmiyorum, şükür
    Geleceğimi tehlikeye atıcak şeyler yapmazdım ama.
    Eğitimle ilgili şeyler yapmazdım mesela devamsızlık sonlardayken okuldan kaçmak, kız için hocalara tavır yapmak vs. yapmam bunları.
    Veya sağlığıma da zarar vermem intahar, ölüm, yaralanma falan.
    Gerisinde de birşey kalmıyor, temiz temiz aşkımızı yaşar gideriz
  • 24-09-2009, 22:58:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Elimden ne gelirse yapardim sonuçta benim aşkim oluyor dünyayi verirdim


    ama sevğilim yok
  • 24-09-2009, 23:06:26
    #15
    Bu kızlar için hiç birşey yapmaya değmez.
  • 25-09-2009, 00:49:42
    #16
    Gerekmedikçe hiçbir şey.

    Gerekirse düşünürüz.
  • 25-09-2009, 00:52:31
    #17
    Ölüme gitmek hariç herşeyi yaparım (: Eğer sevdiğiniz kız gerçekten sevilecek, değer verilecek biriyse.
  • 25-09-2009, 15:26:27
    #18
    ölürdüm ama yalandan haa evli olursam o zamn iş degişir ama gençligimde olmaz hepimiz bir veya birçok kez ölürüm demiştir ama yalan :P