• 24-09-2009, 16:29:44
    #1
    merhaba arkadaslar. 2009 pmyo sınavına girdim. Malum üniversite basladı. Sınav ne zaman acıklanır. ona gore gidip okula devam edecegim. Bilgisi olan var mı ?
  • 24-09-2009, 16:59:08
    #2
    hocam ösym sitesinden açıklanam tarihi yazıyor olmalı. bu arada sınav nasıldı ben girmedim bu sene inş. yapabilmişsindir
  • 24-09-2009, 17:29:50
    #3
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ösym sitesinden açıklanam tarihi yazıyor olmalı. bu arada sınav nasıldı ben girmedim bu sene inş. yapabilmişsindir
    ösym sitesinde tarih goremedim ben 100 nete yakın bekliyorum. Bana gore sınav basitti. Cok ufak hatalardan kacırmısım soruları. ilk 1 saat icinde sınavı bitirdim.
  • 24-09-2009, 18:58:43
    #4
    Sınav önümüzdeki pazartesi veya salı açıklanır gibime geliyo. Çünkü 5 ekimde intibak eğitimi başlıyo..
  • 25-09-2009, 12:27:12
    #5
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınav önümüzdeki pazartesi veya salı açıklanır gibime geliyo. Çünkü 5 ekimde intibak eğitimi başlıyo..
    Dört gözle bekliyorum. Malum üni. basladı. o olmazsa gidip okula alısalım.