deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ösym sitesinden açıklanam tarihi yazıyor olmalı. bu arada sınav nasıldı ben girmedim bu sene inş. yapabilmişsindir
ösym sitesinde tarih goremedim ben 100 nete yakın bekliyorum. Bana gore sınav basitti. Cok ufak hatalardan kacırmısım soruları. ilk 1 saat icinde sınavı bitirdim.