Sene sonu bu araç bayilerine ne oluyor ?
9
●376
- 25-12-2025, 09:55:001 ay önce istediğimiz arabanın istediğimiz rengi mevcutken şimdi hepsi yok kalmadı bitti gibi bahanelerle araba satmamaya çalışıyorlar
- 25-12-2025, 09:58:49Çünkü stok bitmiştir, sektör kötü iken hangi bayi satmamak için uğraşır🙂
- 25-12-2025, 10:05:29Benim bildiğim Mart 2026 gibi yeni modeller üretilir ve araç piyasasındaki artış mart ayı ile başlar ben mi yanlış biliyorum acaba
- 25-12-2025, 10:07:47Aralık 15 ine kadar neredeyse tüm bayilerde büyük indirimler vardı. Çünkü 2025 çıkışlı arabaları satıyorlar ve bunu bulunduğu yıl içerisinde yapmak en mantıklı olan aynı yıl aynı araba modelini satmak gibi. 15'inden sonra teslimler 2-3 hafta sürdüğünden dolayısıyla zaten 2026 da 2025 satıcaz neden ucuza verelim ki diyorlar. Birde 2026 modeller ile 2025 ile fark çok olmasın diye gelen zamları ikisinede yansıtıp öyle veriyorlar.
