• 25-12-2025, 09:55:00
    #1
    1 ay önce istediğimiz arabanın istediğimiz rengi mevcutken şimdi hepsi yok kalmadı bitti gibi bahanelerle araba satmamaya çalışıyorlar
  • 25-12-2025, 09:56:22
    #2
    Çünkü zam koyacaklar
  • 25-12-2025, 09:57:39
    #3
    TASARIM AJANSI
    Devlet asgari ücrete 3 zam yaparken vergilere 33 zam yapacak. Her şey pahalanacak.
    Esnafta bunu bildiği için devletin kurbanı olmak istemiyor, malını zamdan sonraya saklıyor.
  • 25-12-2025, 09:58:49
    #4
    Çünkü stok bitmiştir, sektör kötü iken hangi bayi satmamak için uğraşır🙂
  • 25-12-2025, 09:59:18
    #5
    2026 zammı gelecektir çoğu marka kampanya yaptı 2025 stoklarını eritti zaten.
  • 25-12-2025, 10:05:29
    #6
    Benim bildiğim Mart 2026 gibi yeni modeller üretilir ve araç piyasasındaki artış mart ayı ile başlar ben mi yanlış biliyorum acaba
  • 25-12-2025, 10:07:47
    #7
    Aralık 15 ine kadar neredeyse tüm bayilerde büyük indirimler vardı. Çünkü 2025 çıkışlı arabaları satıyorlar ve bunu bulunduğu yıl içerisinde yapmak en mantıklı olan aynı yıl aynı araba modelini satmak gibi. 15'inden sonra teslimler 2-3 hafta sürdüğünden dolayısıyla zaten 2026 da 2025 satıcaz neden ucuza verelim ki diyorlar. Birde 2026 modeller ile 2025 ile fark çok olmasın diye gelen zamları ikisinede yansıtıp öyle veriyorlar.
  • 25-12-2025, 10:10:41
    #8
    Satılmamış gibi gösterip aldığı yerden indirim alacak ama vatandaşa çok azını yansıtarak şubat mart gibi satacak
  • 25-12-2025, 10:23:42
    #9
    Hocam yeni yıl gelmeden zamlar fiyatlara yansımadan insanlar araç almak için daha hızlı davranıyor. Siz diyorsunuz ki 1 ay önceki araç yok.
    Ben yeni yayınlanan ilanı inceleyip arayana kadar adam aracı satıp ilandan kaldırıyor. Hızlı ol yada kaybet.