Aralık 15 ine kadar neredeyse tüm bayilerde büyük indirimler vardı. Çünkü 2025 çıkışlı arabaları satıyorlar ve bunu bulunduğu yıl içerisinde yapmak en mantıklı olan aynı yıl aynı araba modelini satmak gibi. 15'inden sonra teslimler 2-3 hafta sürdüğünden dolayısıyla zaten 2026 da 2025 satıcaz neden ucuza verelim ki diyorlar. Birde 2026 modeller ile 2025 ile fark çok olmasın diye gelen zamları ikisinede yansıtıp öyle veriyorlar.