R10'un Modern Yeni Teması (Gemini) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un Modern Yeni Teması (Gemini)
11
●
692
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'un Modern Yeni Teması (Gemini)
1
2
23-12-2025, 17:41:31
#1
eratalay
İş yokluğunda can sıkıntısından yapay zekadan R10 temasını modernleştirmesini istedim, sonuç bu:
Nasıl olmuş?
Canlı demo: https://eratalay.net.tr/r10/
23-12-2025, 17:44:19
#2
ademakcan
Şuan ki daha iyi geldi gözüme.
23-12-2025, 17:45:38
#3
Enesakt71
Merhabalar, hangi yapay zeka uygulamasını kullandınız acaba ?
23-12-2025, 17:45:39
#4
Korayoru
Bencede aktif temadan daha modern duruyor
23-12-2025, 17:46:11
#5
eratalay
Enesakt71 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, hangi yapay zeka uygulamasını kullandınız acaba ?
Merhabalar gemini hocam
23-12-2025, 17:47:02
#6
futturkey
Olmamış be kral
Alışkanlık veya bilemedim.
Temadan ziyade güncellenmesi gereken gereken çok kategori ve içerik var.
23-12-2025, 17:47:21
#7
ÖFS
Aktif tema daha modern geldi bana
23-12-2025, 17:48:03
#8
ZINKKK
Şuanki daha iyi bu çok göz yorucu olmuş.
23-12-2025, 17:49:09
#9
Haz
Bu siteyi "R10'un sahibi olsaydınız ne yapardınız?" sorusunu soran arkadaşlara iletmek lazım. Sağ üstte "Hoş geldin, Admin" yazıyor.
Forum'un mevcut görüntüsü daha hoş bence. Modernitenin fazlası bize yaramaz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler