• 23-12-2025, 17:41:31
    #1
    İş yokluğunda can sıkıntısından yapay zekadan R10 temasını modernleştirmesini istedim, sonuç bu:
    Nasıl olmuş?
    Canlı demo: https://eratalay.net.tr/r10/
  • 23-12-2025, 17:44:19
    #2
    Şuan ki daha iyi geldi gözüme.
  • 23-12-2025, 17:45:38
    #3
    Merhabalar, hangi yapay zeka uygulamasını kullandınız acaba ?
  • 23-12-2025, 17:45:39
    #4
    Bencede aktif temadan daha modern duruyor
  • 23-12-2025, 17:46:11
    #5
    Enesakt71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, hangi yapay zeka uygulamasını kullandınız acaba ?
    Merhabalar gemini hocam
  • 23-12-2025, 17:47:02
    #6
    Olmamış be kral

    Alışkanlık veya bilemedim.

    Temadan ziyade güncellenmesi gereken gereken çok kategori ve içerik var.
  • 23-12-2025, 17:47:21
    #7
    Aktif tema daha modern geldi bana
  • 23-12-2025, 17:48:03
    #8
    Şuanki daha iyi bu çok göz yorucu olmuş.
  • 23-12-2025, 17:49:09
    #9
    Bu siteyi "R10'un sahibi olsaydınız ne yapardınız?" sorusunu soran arkadaşlara iletmek lazım. Sağ üstte "Hoş geldin, Admin" yazıyor.

    Forum'un mevcut görüntüsü daha hoş bence. Modernitenin fazlası bize yaramaz.