Bu siteyi "R10'un sahibi olsaydınız ne yapardınız?" sorusunu soran arkadaşlara iletmek lazım. Sağ üstte "Hoş geldin, Admin" yazıyor.

Forum'un mevcut görüntüsü daha hoş bence. Modernitenin fazlası bize yaramaz.