Konu
R10'un Modern Yeni Teması (Gemini)
23-12-2025, 17:49:09
#9
Haz
Bu siteyi "R10'un sahibi olsaydınız ne yapardınız?" sorusunu soran arkadaşlara iletmek lazım. Sağ üstte "Hoş geldin, Admin" yazıyor.
Forum'un mevcut görüntüsü daha hoş bence. Modernitenin fazlası bize yaramaz.