• 23-12-2025, 15:18:04
    #1
    şimdi zamanında bir şirket kurduk 3 ortak
    herkes ortaya bişeyler koydu biri cihazları aldı biri reklam maliyetini ödedi biri tüm işi yaptı

    makineleri alan hakkını aldı ayrıldı.

    işi yapanın üstüne resmen şirketi kurduk

    reklamları yapan benle işi yapan devam ettik sonra işi yapan arkadaş rahat hareket etsin diye ben hiçbir hakkımı almadan çekildim.

    zaman geçti aradan aramız hala iyi onda sıkıntı yok ama arkadaş şirketi benden habersiz deviretmiş

    şimdi ben dava açsam hem devir alandan hem bu arkadaştan hakkımı alabilirmiyim. Kanıtlar ve şahitler mevcut.
  • 23-12-2025, 15:21:10
    #2
    iyilikten maraz doğar dedikleri bu oluyor işte önceden anlaşmak lazım çekilirken,
    aranız iyi ise hakkınız olanı talep edin hocam dava vs. bunlar uzar gider.
    • altaysoft
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-12-2025, 15:22:25
    #3
    Bir avukatın cevap vereceğini zannetmiyorum danışmanlık paralı vermesi de etik değil
    • Kivancguney
    • altaysoft
    Kivancguney ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 23-12-2025, 15:26:09
    #4
    Eğer bir ortaklık olacaksa bence herkes oturup ortak bir sözleşme hazırlamalı. İsterde simit satılsın.Herşeyi sözleşmeye dökmeliyiz yaygınlaştırmalıyız. Ülkemizde güven üzerine kurulan ortaklıkların belki hepsinin sonu kavga yada anlaşmazlıkla bitmiştir. Baştan herşeyi konuşmak kağıda dökmek en mantıklısı.
  • 23-12-2025, 15:26:43
    #5
    Bunu gerçek bir avukata gidip sormanız lazım buradaki yorumlar havada kalır.
    Elinizdeki evrakları inceleyip kanıt niteliği taşıyıp taşımadığına yada size avantaj sağlayacağına karar vermesi gerekir.
  • 23-12-2025, 15:27:14
    #6
    Ortaklık süresince yapılan ödemeler, kiralar,tahsilatlar için belgeler işe yarayabilir, tanık durumunu bilmiyorum işe yarar mı. Avukata gideceksin mecbur.