Eğer bir ortaklık olacaksa bence herkes oturup ortak bir sözleşme hazırlamalı. İsterde simit satılsın.Herşeyi sözleşmeye dökmeliyiz yaygınlaştırmalıyız. Ülkemizde güven üzerine kurulan ortaklıkların belki hepsinin sonu kavga yada anlaşmazlıkla bitmiştir. Baştan herşeyi konuşmak kağıda dökmek en mantıklısı.