• 22-12-2025, 22:28:01
    #1
    Bundan aylar önce bir eğitim aldım. Konuya olumlu / olumsuz düşüncelerimi yazdım. Başlarda 1-2 pm geliyordu. Eğitim nasıl, içerikle alakalı bilgi koparmaya çalışanlar sonradan sayıları artınca edit olarak şunu yazdım, pm atmayın vs. diye. Bazı arkadaşlar o kadar yüzsüz ki profilimdeki whatsapp'tan ulaşıp mesaj atmaya başladılar. Bir tanesi de eğitimi almış, cevap vermedim direkt sildim yazısını. Whatsapp'tan tripli mesaj atıyor. Sanki mecburmuşum gibi, eğitimi aldığın kişiden destek al kardeşim. Kimse kimseye zorla cevap vermek zorunda değil arkadaşlar, herkesin vakti değerli.

    Bende eğitim satıyorum şu tarzda tiplerde geliyor. Eğitimi alacak gibi davranıyor, lakin amacı eğitim içeriğini, hatta komple eğitimi öğrenmek Böyle tiplere de bu ara denk geliyorum.
    • ArvexaSoft
    • ademakcan
    • websmart
    ArvexaSoft, ademakcan, websmart ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 22-12-2025, 22:34:39
    #2
    Aslında bir ürün alınca beğenmediysek o yorum silinmemeli illa begenecegiz diye birşey yok
  • 22-12-2025, 22:36:09
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bir ürün alınca beğenmediysek o yorum silinmemeli illa begenecegiz diye birşey yok
    Katılıyorum hocam, yalnız burada bahsettiğim sorun bazı uyanık arkadaşların eğitimlerdeki içeriği ücretsiz öğrenmeye çalışması.
    • obisa
    obisa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-12-2025, 22:38:59
    #4
    hocam amaç eğitim içeriğini öğrenmek ise haklısınız ama amaç eğitimin işe yarayıp yaramadığını öğrenmekse insanlar eğitimi almış birinden bilgi almak isteyebilirler
    ben de geçen 3 kişiye bir eğitim hakkında bilgi almak için mesaj atmıştım
  • 22-12-2025, 22:41:12
    #5
    hmtatar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam amaç eğitim içeriğini öğrenmek ise haklısınız ama amaç eğitimin işe yarayıp yaramadığını öğrenmekse insanlar eğitimi almış birinden bilgi almak isteyebilirler
    ben de geçen 3 kişiye bir eğitim hakkında bilgi almak için mesaj atmıştım
    Eğitim sahibine niye mesaj atmadınız hocam ? adamlar zaten konuya yazmıştır, ekstra ne diye mesaj attınız ?
  • 22-12-2025, 22:43:24
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum hocam, yalnız burada bahsettiğim sorun bazı uyanık arkadaşların eğitimlerdeki içeriği ücretsiz öğrenmeye çalışması.
    Zaten çoğu eğitim yapay zekaya hazırlatıyorlar ya da sağdan soldan topluyorlar bir de utanmadan eğitim diye satıyorlar
    Gerçekten eğitim satan tek tük
  • 22-12-2025, 22:44:28
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim sahibine niye mesaj atmadınız hocam ? adamlar zaten konuya yazmıştır, ekstra ne diye mesaj attınız ?
    eğitimi satan kişi olumsuz bir şey der mi hocam üyenin dediği işe yarıyor mu gerçekten sorusunun cevabı
  • 22-12-2025, 22:44:57
    #8
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten çoğu eğitim yapay zekaya hazırlatıyorlar ya da sağdan soldan topluyorlar bir de utanmadan eğitim diye satıyorlar
    Gerçekten eğitim satan tek tük
    Evet yapay zekaya yazdıran da var hocam. Aldığım eğitim için şunu diyebilirim adam özenerek hazırlamış, videolu vs.
    • obisa
    obisa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-12-2025, 22:46:20
    #9
    Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğitimi satan kişi olumsuz bir şey der mi hocam üyenin dediği işe yarıyor mu gerçekten sorusunun cevabı
    Valla hocam bu tarz soruların muhatabı eğitim sahibidir. İşe yarayıp yaramadığını insanlar zaten konuya yorum atıyorlar.