hocam amaç eğitim içeriğini öğrenmek ise haklısınız ama amaç eğitimin işe yarayıp yaramadığını öğrenmekse insanlar eğitimi almış birinden bilgi almak isteyebilirler
ben de geçen 3 kişiye bir eğitim hakkında bilgi almak için mesaj atmıştım
Eğitim sahibine niye mesaj atmadınız hocam ? adamlar zaten konuya yazmıştır, ekstra ne diye mesaj attınız ?