R10 Platformunda Oto Kurtarıcı Varmıı
7
●234
- 17-12-2025, 10:55:12Merhabalar Abilerim, Kardeşlerim, Allah Kimseye Kaza Bela Vermesin. Oto Kurtarıcı İşi Kafama Çok Yatıyor Benim. Çevrem Böyle Çok Yok Ufak-Tefek Ama Herşey İnternetten Olduğu İçin Web Site, Google Konum Herşeyi Yapabilirim. Kredi Çekip Oto Kurtarıcı Alsak. Sıfırdan Nasıl Birşey Olur, Mesela Kazalı Arabaları Nasıl Yüklüyorlar. Konuşmak İsteyen Varsa Sohbet Etmek İçin Seve Seve Can Atarım.
- 17-12-2025, 11:04:59mrb birkaç farklı şekilde çalışan çekici var piyasada şöyle,
ihalelere girip kurumlara & sigorta şirketlerine anlaşmalı yol yardım hizmeti verenler - çok düşük fiyatlar verip ödemeyi sonra alıyorlar hali ile avantajı kurumsal müşteri ve hiç boş kalmaz, 3-4 saat sonrasına randevu verenler var büyük şehirde
trafik kazalarını takip edip veya çok düşük fiyatlara reklam vererek arızalı & hasarlı araçları kendi anlaştıkları servise çok cüzi veya ücretsiz olarak götürüp servisten komisyon alanlar var, inat ediyor kendi servisine gitmek için bizzat yaşadım, ilk geldi 250 tl demişti benim istediğim daha yakın servise inatlaştı 500 olur o zaman dedi örnek.
yine ilan & reklam ile müşteri toplayıp trafiğe çıkması yasak olan araç nakli yapan çekiciler de var, özellikle motosikletlerde buna talep çok yine sanayide ve trafik civarında tanıtım ve tanıdık şart,
Aracına yatırım yapıp şehirler arası uygun fiyata taşıma yapanlar; 2 veya 3 araç taşıyabilecek çekiciler normal çekicinin 1.5 katına varan fiyatla araç başı daha düşük fiyatlara şehirler arası yeni&eski araç taşımacılığı yapıyorlar ama buna uygun araç ve üst yapı biraz daha pahalı.
zorluğu zorlu hava koşullarında dış ortamda çalışıyorsun biraz el yeteneği ve soförlük gerekiyor, biraz sermaye yatırırım dersen 2-3 araç aynı anda alanlar iyi karla çalışır. - 17-12-2025, 11:07:04Dayım yapıyor. elimde para olsa ciddi diyorum video işini bırakır oto kurtarıcı yaparım. adam 1 yılda 4. kurtarma arabasını aldı. birinde kendisi birinde kuzenim diğer ikisinde de şoför tuttu. ekstra olaraktan kendisi lastik tamiri yapıyo yol yardım aracı da var 2 tane. dükkan da var maşallah allah nazarlardan korusun. evini aldı binek arabasını aldı. Hepsini de tek bir oto kurtarma arabasıyla başlayıp yaptı. Ankaradayız. ha Yine diyorum maşallah
- 17-12-2025, 11:14:35Konum bayağı alakasız ama, kuzenim New York'da yapıyor bu işi. Amerikan filmlerindeki gibi Chewy kamyoneti var, onunla çalışıyor
https://www.ldttowing.com/ - 17-12-2025, 13:43:12renk seçimi hız çok güzelTasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

mobil kısmı performansını bilmiyorum ama oda güzeldir.

