• 16-12-2025, 12:00:44
    #1
    Günaydın değerli R10 üyeleri, hangi bankayı kullanıyorsunuz? hangi bankayı önerirsiniz? gerek kampanyalar gerek işlem masrafları gerek müşteri hizmetleri olarak. aktif olarak İŞBANKASI kullanıyorum
  • 16-12-2025, 12:01:19
    #2
    Enpara, garanti bankası

    Enpara 1.sıradır hepsinden iyi
  • 16-12-2025, 12:01:50
    #3
    ziraat bankası
  • 16-12-2025, 12:03:02
    #4
    Enpara, Garanti
  • 16-12-2025, 12:03:08
    #5
    Aktif vadesiz hesap kullandığım Enpara ve Ziraat
    Kredi kartım Akbank ve QNB
  • 16-12-2025, 12:03:19
    #6
    Benim için şu an en avantajlısı QNB.
  • 16-12-2025, 12:03:49
    #7
    Garanti Bankası, Enpara'da yeni müşteriyim henüz çözemedim, Akbank!'dan uzak durun!..
  • 16-12-2025, 12:04:56
    #8
    23 banka hesabım vardı, hepsini kapattım ve 8’e düşürdüm. Ziraat, Halkbank, İş Bankası, Yapı Kredi, Garanti, Akbank, QNB ve Enpara’yı kullanıyorum.
    İlerledikçe bunu 4 bankaya kadar düşürmeyi planlıyorum.
    Kredi işlemlerinde Garanti’yi, para transferlerinde Enpara’yı, birikim için ise Yapı Kredi’yi kullanıyorum.
  • 16-12-2025, 12:06:46
    #9
    hisse alımı, birikim yapı kredi
    kredi kartı garanti
    eft/havale enpara