R10 Hangi bankayı kullanıyor?
27
●1.374
- 16-12-2025, 12:04:5623 banka hesabım vardı, hepsini kapattım ve 8e düşürdüm. Ziraat, Halkbank, İş Bankası, Yapı Kredi, Garanti, Akbank, QNB ve Enparayı kullanıyorum.
İlerledikçe bunu 4 bankaya kadar düşürmeyi planlıyorum.
Kredi işlemlerinde Garantiyi, para transferlerinde Enparayı, birikim için ise Yapı Krediyi kullanıyorum. - 16-12-2025, 12:06:46hisse alımı, birikim yapı kredi
kredi kartı garanti
eft/havale enpara