Konu
R10 Hangi bankayı kullanıyor?
16-12-2025, 12:00:44
#1
Ainsleo
Günaydın değerli R10 üyeleri, hangi bankayı kullanıyorsunuz? hangi bankayı önerirsiniz? gerek kampanyalar gerek işlem masrafları gerek müşteri hizmetleri olarak. aktif olarak İŞBANKASI kullanıyorum