Günaydın değerli R10 üyeleri, hangi bankayı kullanıyorsunuz? hangi bankayı önerirsiniz? gerek kampanyalar gerek işlem masrafları gerek müşteri hizmetleri olarak. aktif olarak İŞBANKASI kullanıyorum