• 23-09-2009, 02:48:51
    #1
    Şu günlerde sürekli gözüm ve başım agrıyor, yatmaya çalışsam uyuyamıyorum da.Karanlıkta pc ile uğraşmaktayım.Işıkları yapmam bu agrıları durdurabilir mi acaba?Gözlük kullanmıyorum bu arada en son gecen yıl muayene olmustum kartal gözlü gibi espiri yapmıstı doktor bey.
  • 23-09-2009, 02:52:04
    #2
    Eski tüplü monitorda sürekli pc başında olduğumda ( Özellikle Gece) Göz kapaklarım o kadar küçülmüşti ki 10 metreden belli ediyordu.
    Gören gözümün küçüldüğünü sanıyordu ama göz küçülmez göz kapağı küçülür.

    Şuan Lcd ekran kullanıyorum bazen gözüm yoruluyor ama göz kapağım küçülmüyor
  • 23-09-2009, 02:52:12
    #3
    Aynı sorunlar bende de var gerçekten karanlıkta pc oynamanın etkisi olur mu?
  • 23-09-2009, 02:52:36
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Evet, yoruyor gözleri.
    Ayrıca ışıklar açık olmadığı zaman direk göze temas ediyor. Işıklar olunca kırılıyor diye biliyorum.
  • 23-09-2009, 03:31:28
    #5
    Işık yanarken bilgisayar kullanmamaya özen gösterin. Gözleriniz sadece monitöre yoğunlaştığı için ışınlar zarar verebilir. Bu konuda detaylı bilgiye sahip olan kişiler var ise lütfen yazsın.
  • 23-09-2009, 04:06:26
    #6
    Bu hafta tekrar göz doktoruna gidecegim, bilen birisi cıkmazsa sayet ben detayları doktora sorarım.