Şu günlerde sürekli gözüm ve başım agrıyor, yatmaya çalışsam uyuyamıyorum da.Karanlıkta pc ile uğraşmaktayım.Işıkları yapmam bu agrıları durdurabilir mi acaba?Gözlük kullanmıyorum bu arada en son gecen yıl muayene olmustum kartal gözlü gibi espiri yapmıstı doktor bey.