• 15-12-2025, 17:58:14
    #1
    Merkezi ısıtma mı kombi mi olduğunu belirterek gelen faturanızı yazarsanız sevinirim..

    Ev m2 si ve Şehir de yazarsanız sevinirim

    Ilık mı sıcak mı ne durumda kullanıyorsunuz..
  • 15-12-2025, 17:59:20
    #2
    Bu ay yaktık ilk defa şov yapmasını bekliyoruz, mesajımı güncellerim 300-350 tl geliyordu normalde 120 m2 3+1 kombi.
  • 15-12-2025, 17:59:59
    #3
    125m2 2530 lira tüm 3+1 banyo dahil tüm petekler yanıyor. Evde 3 çocuk 2 yetişkin var çocuklar sürekli banyo yapmakta haftada 2-3 kez.Buna tüp dahil.

    Orta kat üst ve alt yakıyor. Binada dış yalıtım var, Cephesi güney ev güneş alıyor.
  • 15-12-2025, 18:03:29
    #4
    4+1 dublex müstakil memlekette değilim şu an denizlideki evdeyim 5300 tl geldi. bile isteye soyduruluyoruz yandaşlara.
  • 15-12-2025, 18:04:56
    #5
    1250₺ aidat ödüyoruz yaz/kış ısınma dahil
  • 15-12-2025, 18:05:36
    #6
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay yaktık ilk defa şov yapmasını bekliyoruz, mesajımı güncellerim 300-350 tl geliyordu normalde 120 m2 3+1 kombi.
    reis sen 35te falan mı çalıştırıyon
  • 15-12-2025, 18:06:17
    #7
    3+1 müstakil ev kombi 35 40 arası yanıyor. 3150₺ gelmiş.
  • 15-12-2025, 18:06:41
    #8
    ElRocky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reis sen 35te falan mı çalıştırıyon
    Hayır yanmıyordu bu ay yaktım ilk defa mesajı okumadın sanırım.
  • 15-12-2025, 18:08:00
    #9
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır yanmıyordu bu ay yaktım ilk defa mesajı okumadın sanırım.
    tamam da 300-350 TL ne