Merkezi ısıtma mı kombi mi olduğunu belirterek gelen faturanızı yazarsanız sevinirim..
Ev m2 si ve Şehir de yazarsanız sevinirim
Ilık mı sıcak mı ne durumda kullanıyorsunuz..
Doğalgaz Faturanız Kaç Para geldi ?
9
●258
- 15-12-2025, 18:05:36reis sen 35te falan mı çalıştırıyonZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2025, 18:06:41Hayır yanmıyordu bu ay yaktım ilk defa mesajı okumadın sanırım.ElRocky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300-350 tl geliyordu normalde 120 m2 3+1 kombi.