Merkezi ısıtma mı kombi mi olduğunu belirterek gelen faturanızı yazarsanız sevinirim..

Ev m2 si ve Şehir de yazarsanız sevinirim

Ilık mı sıcak mı ne durumda kullanıyorsunuz..