Servisi aradım, servisteki arkadaş kameraların içerisine yağmur sebebiyle su girmiş olabileceğini ve kısa devre yapabileceğini söyledi. Nemlenmiş veya buğulanmışta olabilir kameralar henüz bozulmamış olabilir hemen getirirseniz söküp bakarız, ya değiştiririz ücretsiz ya da kuruturuz dedi. Randevu oluşturdular ve işyerinden izin aldım bu sabah gidecektim. Gitmeden önce bir bakayım gerçekten içerisinde buğu veya nem görünüyor mu dedim.
Bir baktım kameraların orta noktası siyah görünüyor, elimle yokladım bir tabakada var. Bant olduğunu anlayınca tırnağımla kaldırdım ve çıkardım tek tek sorun tamamen çözüldü. Öyle güzel kesmişler ki bantları sanki özel üretilmiş gibi yuvarlak yuvarlak, bant olduğunu anlamak çok zor.
Az kalsın yol, yemek masrafıyla birlikte bir şakanın maliyeti bana 5.000 TL civarını bulacaktı.




Bir daha yapmasınlar diye yetkili servise gittim, geldim diye yalan söylemek zorunda kaldım.
servise gidip geldim dedim. Şimdi kimse ben yaptım diyemiyor.