AVMSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güldüm, güzel bir şakaymış.
İşte çok sevilmenin zararları hocam, kızamayacağımıda biliyorlar Bir daha yapmasınlar diye yetkili servise gittim, geldim diye yalan söylemek zorunda kaldım.