Merhaba,
Ev aldıktan sonra muhtara bilgi vermemi (bildirmemi) söylemişlerdi ancak muhtar: "Benlik bir şey yok, taşındıktan sonra nüfusa bildirin" dedi. Ben mi yanlış anladım bilmiyorum ev aldıktan sonra bir işlem yapmadım. Bildirmem gerken bir yer var mı nüfus dışında.
Ev Aldıktan Sonra Yapılması Gerekenler
10
●316
- 12-12-2025, 11:42:32
- 12-12-2025, 11:45:08Belediyeye bildirmen lazım diye biliyorum ben de
- 12-12-2025, 11:45:16muhtar ne alaka ya kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz. edevletten ikametgahınızı güncelleyin, aile hekiminizi güncelleyin, elektrik su doğalgaz faturalarını üzerinize alın, dask kasko yaptırın. evinizi sevin
ebelediye üzerinden emlak vergisi falan çıkacak onları ödersiniz.
- 12-12-2025, 11:45:25Muhtar ne alaka? Evi aldıysanız oturuyorsanız ikamet aldırın yeter başka bir şeye gerej yıj
- 12-12-2025, 11:45:33Belediyeye beyan vermeniz gerekiyor diye biliyorum emlak vergisi çıksın diye
- 12-12-2025, 11:45:39Muhtara doğrudan ev aldığınızı bildirmeniz gerekmez (bu genelde adres bildirimi sırasında sistemsel olarak zaten halledilir)
Yapman gerekenler
İkametgâh adresinizi nüfusa bildirmek (taşınırsanız).
Belediyeye emlak vergisi beyanı yapmak.
Abonelikleri kendi adınıza almak ve DASK yaptırmak. - 12-12-2025, 11:46:26Ev aldıktan sonra siz ne yapmalısınız bilmiyorum, fakat bize hayırlı olsun demek düşüyor.
Hayırlı olsun, güle güle oturun, huzurlu bir yuva olsun.
ebelediye üzerinden emlak vergisi falan çıkacak onları ödersiniz.