Merhaba,

Ev aldıktan sonra muhtara bilgi vermemi (bildirmemi) söylemişlerdi ancak muhtar: "Benlik bir şey yok, taşındıktan sonra nüfusa bildirin" dedi. Ben mi yanlış anladım bilmiyorum ev aldıktan sonra bir işlem yapmadım. Bildirmem gerken bir yer var mı nüfus dışında.