• 09-12-2025, 14:05:54
    #1
    Pos3idon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beylikdüzünde kaç kişi var bi çay kahve planlayıp tanışmış oluruz network içinde çok iyi olur ne derseiniz ?
    Hocamdan böyle bir fikir çıktı böyle bir şey yapılsa gelir misiniz? En kötü bi tanışıp çay kahve içmiş oluruz.
  • 09-12-2025, 14:17:24
    #2
    Valla esenyurttayım
  • 09-12-2025, 15:06:53
    #3
    Büyükçekmecedeyim katılırım ama 😅
  • 09-12-2025, 15:08:59
    #4
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla esenyurttayım
    Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyükçekmecedeyim katılırım ama 😅
    Vallahi hocam çok iyi olur bence 2 3 kişi daha gelirse dilerseniz mekan ve tarih saat seçimi yapalım