Pos3idon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'a Beylikdüzü'nden katılan üyeler içeri
3
●170
- 09-12-2025, 14:05:54Hocamdan böyle bir fikir çıktı böyle bir şey yapılsa gelir misiniz? En kötü bi tanışıp çay kahve içmiş oluruz.
- 09-12-2025, 15:08:59duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVallahi hocam çok iyi olur bence 2 3 kişi daha gelirse dilerseniz mekan ve tarih saat seçimi yapalımGuneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle