Pos3idon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beylikdüzünde kaç kişi var bi çay kahve planlayıp tanışmış oluruz network içinde çok iyi olur ne derseiniz ?
Hocamdan böyle bir fikir çıktı böyle bir şey yapılsa gelir misiniz? En kötü bi tanışıp çay kahve içmiş oluruz.