Konu
R10'a Beylikdüzü'nden katılan üyeler içeri
09-12-2025, 14:05:54
#1
sincapdoruk
Pos3idon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beylikdüzünde kaç kişi var bi çay kahve planlayıp tanışmış oluruz network içinde çok iyi olur ne derseiniz ?
Hocamdan böyle bir fikir çıktı böyle bir şey yapılsa gelir misiniz? En kötü bi tanışıp çay kahve içmiş oluruz.