Birader şimdi kamerayı açtım elime mouse aldım kamera izinleri engelli elimde ne var dedim mouse oldugunu bana nasıl söyledi ? Senin ne bilgin varki fikrin çok ? Boş yorum yapıyorsun başka birşey değil
Allah aşkına göstersene bana konuşma kayıtlarını. Kendi yalanlarına inandığını çok net biliyorum. Dümdüz sen elimde ne var dedin ve o da mouse dedi he? At bakalım öyle mi olmuş
Senin gibi cahil ile tartışığım için hata bende özür dilerim
Evet Çok bilmiş kardeşim Al bak bakalım kamera izinleri engelli kalem var elimde bana kalem oldugunu nasıl söylüyor ? Rica ediyorum r10 forumu önceden çok kaliteliydi şimdi kalite sayenizde yerlerde.Kendin dene ve gör bana itiraz edecegine..
Evet Çok bilmiş kardeşim Al bak bakalım kamera izinleri engelli kalem var elimde bana kalem oldugunu nasıl söylüyor ? Rica ediyorum r10 forumu önceden çok kaliteliydi şimdi kalite sayenizde yerlerde.Kendin dene ve gör bana itiraz edecegine..
Aynen elimdeki mouse bardak oldu neden bilmiyorum Galiba benim gpt bozuk
Aynen elimdeki mouse bardak oldu neden bilmiyorum Galiba benim gpt bozuk
Aynen Kardeşim benim chatgpt çok akıllı demekki Akıllılarla Çalışıyor.. Hayırlı geceler sana : ) verilerimizin kullanıldığı zaten apaçık ortada bunu tartışmak ayrı tezat denedim ben test ettim. İsteyen denesin veya denemesin
Aynen Kardeşim benim chatgpt çok akıllı demekki Akıllılarla Çalışıyor.. Hayırlı geceler sana : ) verilerimizin kullanıldığı zaten apaçık ortada bunu tartışmak ayrı tezat denedim ben test ettim. İsteyen denesin veya denemesin
Senin veya sizin gibi cahillerle bir şey tartışmak insanı fena yoruyor. Mesela sana örnek vereyim diyorsun ya verilerim kullanılıyor bizi izliyor vs. bu chatgpt nin değil senin telefonunun alt yapısıyla alakalı olduğunu bile idrak edemiyorsun. Sen izin vermediğin halde chatgpt gerçekten seni izlese dinlese bile bu chatgptnin değil android veya ios'un suçudur bu 1.si. 2. olarak chatgpt gibi yapay zekalar zaten senin benim gibi insanların verilerini kullanarak gelişiyorlar ve bunu sen kabul ederek yüklüyorsun. 3. olarak hâlâ lafımın arkasındayım cahil cahil bir şeylere inanmak yerine gerçekleri araştırın
Senin veya sizin gibi cahillerle bir şey tartışmak insanı fena yoruyor. Mesela sana örnek vereyim diyorsun ya verilerim kullanılıyor bizi izliyor vs. bu chatgpt nin değil senin telefonunun alt yapısıyla alakalı olduğunu bile idrak edemiyorsun. Sen izin vermediğin halde chatgpt gerçekten seni izlese dinlese bile bu chatgptnin değil android veya ios'un suçudur bu 1.si. 2. olarak chatgpt gibi yapay zekalar zaten senin benim gibi insanların verilerini kullanarak gelişiyorlar ve bunu sen kabul ederek yüklüyorsun. 3. olarak hâlâ lafımın arkasındayım cahil cahil bir şeylere inanmak yerine gerçekleri araştırın
Aynen kardeşim . Redditte bir çok kullanıcı bu konuyu ele almış hepside benim dediğim sekilde mutabık. . Ios kanadında belki bunu yapamazsın applenin güvenlik önlemlerinden dolayı elimdeki tel android 15 bir tel son sürüm güvenlik güncellemeleri yüklü .Opt-Out Tartışmaları bitmeyecek sebebi basit bizi izliyorlar. Girip redditte biraz araştırırsan chatgpt , kamera ve ses izinleri verilmediği halde neleri görüp ortaya çıkartmış . Itiraz etmek yerine araştırmanı öneririm çok bilmişlik iyi birsey degil 👋