AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Çok bilmiş kardeşim Al bak bakalım kamera izinleri engelli kalem var elimde bana kalem oldugunu nasıl söylüyor ? Rica ediyorum r10 forumu önceden çok kaliteliydi şimdi kalite sayenizde yerlerde.Kendin dene ve gör bana itiraz edecegine..





Aynen elimdeki mouse bardak oldu neden bilmiyorum Galiba benim gpt bozuk