Bankalar ne kadar cimri 2021'de dandik mandik borsalar pat diye 200 usdt drop atıyordu
Sonra vurgunu yapıp kaçıyordu. Çoğu çektirmiyor , kendi değersiz coinler yada para yatırma bekleme vs koşulları ile parayı döndürüyor. Kim 200 USD dağıtır : )
Banka 200 USD dağıtmış olsa 10-20 milyon kişi kayıt olur.
buda 4 milyar Dolar yapar. Misal halk bankası piyasa değeri borsada 4 milyar dolar zaten. Banka otomatik olarak batıyor

Diğer bankalarda çok farklı değil.
10 Doları bile sınırlı sayıda dağıtıyorlardır.