kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra vurgunu yapıp kaçıyordu. Çoğu çektirmiyor , kendi değersiz coinler yada para yatırma bekleme vs koşulları ile parayı döndürüyor. Kim 200 USD dağıtır : )


Banka 200 USD dağıtmış olsa 10-20 milyon kişi kayıt olur.
buda 4 milyar Dolar yapar. Misal halk bankası piyasa değeri borsada 4 milyar dolar zaten. Banka otomatik olarak batıyor
Diğer bankalarda çok farklı değil.

10 Doları bile sınırlı sayıda dağıtıyorlardır.
Bitmex,phemex 100-200 usdt dağıtmıştı çekilebilir
Onu geçtim dydx coin ilk çıkıcağı zaman erc20 ağında 50-60 dolar fee yaktığım için 9 bin dolarlık token airdropu atmıştı launch olduğunda.Bence bazı şeyleri çok düz mantık düşünüyorsunuz ona bakılırsa 10 milyonu geç 1 milyon kişi bankadan parasını çekmeye çalışırsa banka batar zaten