• 29-11-2025, 22:44:39
    #1
    Kurumsal Üye
    @ekincanbey
    aylık 80k - 100k para kazandığımız dönemde yazılımcısından tutun makale yazarına herkese iş verir ekstra fazladan ödeme yapardık. Bugün işler bitme noktasına geldik. İflas ettik edecez.

    sitelerimin hit durumunu takip etmek için semursh hesabı lazım oldu. kasada 1 lira yok. ekincanbey kardeşim ücret almadan hesabı iletti. Haberi olmadan burda konu açıp kendisine teşekkür etmek istedim. İnsanlık ölmemiş gerçekten.

    eski günlerimize geri döneceğiz. o zaman bu yapılanları fazlası ile ödeyeceğim. hayatta hiçbir zaman altta kalmadı. birisi 1 verdiyse elimde olunca 2 olarak ödemişimdir.

    şuan işlerin kötü olmasına üzülüyorum. üzüntüm şu artık çevreme faydalı olamıyorum. eskiden her yere yetişirdim. birisi için para toplanırken 10 lira toplanırken 20 lira verirdik. para olmayınca şimdi usulca uzaklaşıyorum böyle ortamlardan. 1 kız 1 oğlan 1 yetim var evimde. çok şükür geçim sıkıntım yok ama kasa tam takır kuru bakır.
  • 29-11-2025, 22:45:59
    #2
    LINK_SATISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ekincanbey
    aylık 80k - 100k para kazandığımız dönemde yazılımcısından tutun makale yazarına herkese iş verir ekstra fazladan ödeme yapardık. Bugün işler bitme noktasına geldik. İflas ettik edecez.

    sitelerimin hit durumunu takip etmek için semursh hesabı lazım oldu. kasada 1 lira yok. ekincanbey kardeşim ücret almadan hesabı iletti. Haberi olmadan burda konu açıp kendisine teşekkür etmek istedim. İnsanlık ölmemiş gerçekten.

    eski günlerimize geri döneceğiz. o zaman bu yapılanları fazlası ile ödeyeceğim. hayatta hiçbir zaman altta kalmadı. birisi 1 verdiyse elimde olunca 2 olarak ödemişimdir.

    şuan işlerin kötü olmasına üzülüyorum. üzüntüm şu artık çevreme faydalı olamıyorum. eskiden her yere yetişirdim. birisi için para toplanırken 10 lira toplanırken 20 lira verirdik. para olmayınca şimdi usulca uzaklaşıyorum böyle ortamlardan. 1 kız 1 oğlan 1 yetim var evimde. çok şükür geçim sıkıntım yok ama kasa tam takır kuru bakır.
    her zaman bir seçenek olacak.
  • 29-11-2025, 22:46:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LINK_SATISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ekincanbey
    aylık 80k - 100k para kazandığımız dönemde yazılımcısından tutun makale yazarına herkese iş verir ekstra fazladan ödeme yapardık. Bugün işler bitme noktasına geldik. İflas ettik edecez.

    sitelerimin hit durumunu takip etmek için semursh hesabı lazım oldu. kasada 1 lira yok. ekincanbey kardeşim ücret almadan hesabı iletti. Haberi olmadan burda konu açıp kendisine teşekkür etmek istedim. İnsanlık ölmemiş gerçekten.

    eski günlerimize geri döneceğiz. o zaman bu yapılanları fazlası ile ödeyeceğim. hayatta hiçbir zaman altta kalmadı. birisi 1 verdiyse elimde olunca 2 olarak ödemişimdir.

    şuan işlerin kötü olmasına üzülüyorum. üzüntüm şu artık çevreme faydalı olamıyorum. eskiden her yere yetişirdim. birisi için para toplanırken 10 lira toplanırken 20 lira verirdik. para olmayınca şimdi usulca uzaklaşıyorum böyle ortamlardan. 1 kız 1 oğlan 1 yetim var evimde. çok şükür geçim sıkıntım yok ama kasa tam takır kuru bakır.
    hocam herşeyin yeri zamanı var elbette bugün olmayan yarın oluyor Allah kolaylık versin
  • 29-11-2025, 22:48:14
    #4
    Her insan düşüp kalkar hocam .

    Küçükken depremde evimizin zarar gordugu dönemde yoklukla karşı karşıya kalmıştım . O günden beri her daim ihtiyaç sahibinin yanında gücüm yettiğince yardımcı olmak için söz verdim. Güzel cümleleriniz için çok teşekkür ederim. 3 günlük dünyada mal mülk sahibi olmak bizi dünyanın en iyisi yapmaz.

    Her zaman dediğim gibi sevgi kazanacak

    Sevgiyle kalın .
  • 29-11-2025, 22:49:19
    #5
    Geçmiş olsun aynı durumdayım herkese yardımcı olurdum iş kurmak isteyenlere yatırım yapardım şimdi borç içindeyim kasam sıfır maalesef umarım her şey düzelir hocam Allah yolunuzu açık etsin
  • 29-11-2025, 22:50:04
    #6
    Kurumsal Üye
    konuyu açmam sadece teşekkür iletmek içindir. yanlış anlaşılmak istemem. müşteri bulmak amacıyla açmadım. zaten almak isteyen gelir alır r10 da konularımız mevcut.

    eskiden müşteri peşinde koşardım. artık bıraktım. ne kadar yazayım çizeyim boş. eğer o gün kısmetinde alışveriş varsa olur. yoksa ne kadar çabalarsan çabala nafile.
  • 29-11-2025, 22:50:41
    #7
    Bozma moralini. Düzelir elbet. Pes etmek yok.
  • 29-11-2025, 22:51:17
    #8
    Allah sizden razı olsun, işleriniz rast gider inşallah
  • 29-11-2025, 22:56:52
    #9
    Umarım en kısa sürede bu zor dönemi atlatırsınız hocam.