konuyu açmam sadece teşekkür iletmek içindir. yanlış anlaşılmak istemem. müşteri bulmak amacıyla açmadım. zaten almak isteyen gelir alır r10 da konularımız mevcut.
eskiden müşteri peşinde koşardım. artık bıraktım. ne kadar yazayım çizeyim boş. eğer o gün kısmetinde alışveriş varsa olur. yoksa ne kadar çabalarsan çabala nafile.