Bugün de 1 Bardak kolanın tamamı döküldü içine şarıl şarıl içinden kola akıyordu yani
kötünün kötüsü hemen suya tuttum koladan arındırdım bi güzel yıkadım. Dik şekilde kurumaya bıraktım
1-2 ay çalıştırmayı düşünmüyorum. Ama artık bu saatten sonra çalışacağını da düşünmüyorum. 1-2 Ay sonra çalışmaya devam ederse bundan sonra alacağım elektronik cihazlarda ASUS'u tercih edeceğim.


