• 29-11-2025, 22:09:36
    #1
    2022 De 6BİN TL'ye bi klavye aldım, aynı gün annem süpürge makinesi ile tuşunu kırdı farklı bir klavyenin tuşunu takmıştım, 3-4 ay önce bi konu açtım su döküldü diye (Sıfırı 18BİN TL) Güneşte falan kuruttum 1 ay PC'Ye takmadım çalıştırmadım arada bir kafayı yesede büyük oranda düzelmişti.
    Bugün de 1 Bardak kolanın tamamı döküldü içine şarıl şarıl içinden kola akıyordu yani kötünün kötüsü hemen suya tuttum koladan arındırdım bi güzel yıkadım. Dik şekilde kurumaya bıraktım 1-2 ay çalıştırmayı düşünmüyorum. Ama artık bu saatten sonra çalışacağını da düşünmüyorum. 1-2 Ay sonra çalışmaya devam ederse bundan sonra alacağım elektronik cihazlarda ASUS'u tercih edeceğim.


  • 29-11-2025, 22:11:55
    #2
    Bu zamanda artık klavye alınmaz.

  • 29-11-2025, 22:14:15
    #3
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    Güzel para
  • 29-11-2025, 22:14:59
    #4
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamanda artık klavye alınmaz.

    Çok üzgünüm canım da sıkıldı ama neyse cana geleceğine mala gelsin, benim dikkatsizliğim ya. 2020de 100 TL'ye aldım klavyeye geri döndüm
  • 29-11-2025, 23:08:57
    #5
    Bu klavye modeli kronik sorunlu. Sizde iyi bile çalışmış, bilgisayarı kitlenme, takılma, basmama gibi bir dünya sorunu var. Ben 3-4 ay kullanıp servise gönderdim, para iadesi yaptılar. Sahibinden'de yüzlerce servisten dönme sıfır ürün satışta.
  • 30-11-2025, 00:01:36
    #6
    CasperTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2022 De 6BİN TL'ye bi klavye aldım, aynı gün annem süpürge makinesi ile tuşunu kırdı farklı bir klavyenin tuşunu takmıştım, 3-4 ay önce bi konu açtım su döküldü diye (Sıfırı 18BİN TL) Güneşte falan kuruttum 1 ay PC'Ye takmadım çalıştırmadım arada bir kafayı yesede büyük oranda düzelmişti.
    Bugün de 1 Bardak kolanın tamamı döküldü içine şarıl şarıl içinden kola akıyordu yani kötünün kötüsü hemen suya tuttum koladan arındırdım bi güzel yıkadım. Dik şekilde kurumaya bıraktım 1-2 ay çalıştırmayı düşünmüyorum. Ama artık bu saatten sonra çalışacağını da düşünmüyorum. 1-2 Ay sonra çalışmaya devam ederse bundan sonra alacağım elektronik cihazlarda ASUS'u tercih edeceğim.


    Daha yeni bir tanede NX çekmiştim sürekli pc topluyorum çevreye, aslen Jeneratörcüyüm, bunun RX i dayanıklı değil bilgin olsun kardeşim NX i sevilen model daha önce 3 tane aldım çocuklar memnun çok F/P o bütçede fazlasıyla.
  • 30-11-2025, 01:47:58
    #7
    laptopa defalarca su kola çay döktüm. her seferinde cortladı tabi.
    sonunda gidip su geçirmeyen klavye aldım çözüldü