Bu klavye modeli kronik sorunlu. Sizde iyi bile çalışmış, bilgisayarı kitlenme, takılma, basmama gibi bir dünya sorunu var. Ben 3-4 ay kullanıp servise gönderdim, para iadesi yaptılar. Sahibinden'de yüzlerce servisten dönme sıfır ürün satışta.