• 27-11-2025, 12:06:59
    #1
    Selam arkadaşlar,


    Benim için zirvede Esaretin Bedeli var, ikinci sırada da Frust Gump
    İkisinin de hikâyesi, oyunculukları, atmosferi, her izlediğimde aynı etkiyi yaratıyor. Hem umut hem özgürlük temasını çok güçlü veriyorlar bence.


    Sizce tarihin en iyi filmi hangisi?
    • Favoriniz nedir?
    • İlk izlediğinizde sizde nasıl bir etki bırakmıştı?
  • 27-11-2025, 12:08:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arınma gecesi serisi olabilir


    Yaşattıgı aksiyon gerlim ve sürükleyici olması beni benden almıştı ve hikayeye odaklı devam filimleri daha iyiydi
  • 27-11-2025, 12:10:34
    #3
    Interstellar
  • 27-11-2025, 12:10:48
    #4
    GodCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arınma gecesi serisi olabilir


    Yaşattıgı aksiyon gerlim ve sürükleyici olması beni benden almıştı ve hikayeye odaklı devam filimleri daha iyiydi
    Bunu bir çok kişiden duydum ve işin garip tarafı serinin hiç bir filmini izlemedim Bu hafta sonu için kaç filmi varsa izleme listesine alıyorum artık
  • 27-11-2025, 12:11:24
    #5
    Dogville
  • 27-11-2025, 12:14:00
    #6
    The Prestige
    The GodFather
    Seven
  • 27-11-2025, 12:14:50
    #7
    Bilimkurgu - uzay kategorisinde : İntersteller
    daha iyisi gelmedi henüz.


    Her filmi kendi kategorisinde değerlendirmeniz gerekiyor. Aksi halde birisi çıkar bir komediye drama , aşk komedisine çok iyi der
  • 27-11-2025, 12:15:24
    #8
    Inception en iyisi mi bilmiyorum ama çok iyiydi
  • 27-11-2025, 12:15:36
    #9
    Benjamin Button'in Tuhaf Hikayesi
    Esaretin Bedeli
    Yıldızlar Arası
    Constatine
    Zamana Karşı

    çok var ya, hafızamı sildirip tekrar tekrar izlemek isteyeceğim gerçekten 100'e yakın liste yapabilirim