Selam arkadaşlar,
Benim için zirvede Esaretin Bedeli var, ikinci sırada da Frust Gump
İkisinin de hikâyesi, oyunculukları, atmosferi, her izlediğimde aynı etkiyi yaratıyor. Hem umut hem özgürlük temasını çok güçlü veriyorlar bence.
Sizce tarihin en iyi filmi hangisi?
Favoriniz nedir?
İlk izlediğinizde sizde nasıl bir etki bırakmıştı?
Tarihin en iyi filmi sizce hangisi?
14
●304
- 27-11-2025, 12:08:55Üyeliği durdurulduArınma gecesi serisi olabilir
Yaşattıgı aksiyon gerlim ve sürükleyici olması beni benden almıştı ve hikayeye odaklı devam filimleri daha iyiydi - 27-11-2025, 12:10:48Bunu bir çok kişiden duydum ve işin garip tarafı serinin hiç bir filmini izlemedimGodCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hafta sonu için kaç filmi varsa izleme listesine alıyorum artık
- 27-11-2025, 12:14:50Bilimkurgu - uzay kategorisinde : İntersteller
daha iyisi gelmedi henüz.
Her filmi kendi kategorisinde değerlendirmeniz gerekiyor. Aksi halde birisi çıkar bir komediye drama , aşk komedisine çok iyi der
- 27-11-2025, 12:15:36Benjamin Button'in Tuhaf Hikayesi
Esaretin Bedeli
Yıldızlar Arası
Constatine
Zamana Karşı
çok var ya, hafızamı sildirip tekrar tekrar izlemek isteyeceğim gerçekten 100'e yakın liste yapabilirim
Bu hafta sonu için kaç filmi varsa izleme listesine alıyorum artık