Selam arkadaşlar,
Benim için zirvede Esaretin Bedeli var, ikinci sırada da Frust Gump
İkisinin de hikâyesi, oyunculukları, atmosferi, her izlediğimde aynı etkiyi yaratıyor. Hem umut hem özgürlük temasını çok güçlü veriyorlar bence.
Sizce tarihin en iyi filmi hangisi?
Favoriniz nedir?
İlk izlediğinizde sizde nasıl bir etki bırakmıştı?