• 27-11-2025, 10:24:55
    #1
    Kısa paydos verdim hayatıma, sadece oksijen tüketiyorum. Hiç bir şey yapmıyorum, konuşmuyorum kimseyle, aramı açtım herkesle, az yemek yiyorum, az tüketiyorum her şeyi.

    Kendime sınırladım her şeyi, kendimi minimal seviyede tutuyorum, enerjimi koruyorum, çünkü çok yol yürüdüm ve son evresine gelmiş bataryamın toparlanması gerekiyor.

    Erken yoruluyorum, insanlar yoruyor, mola verdim hayata, kısa bir paydos. Bakma yok tadım ama devam edeceğim herkes gibi.

    Nişanlımdan ayrıldım gibi, ara verdim, ailemle konuşmuyorum, iş yerime uğramıyorum, gittiğim zamanda işimi halledip dönüyorum.

    Az miktarda yaşayacağım ve bu az miktarı da kendime ne kadar anlamlı kılarsam o kadar mutlu olacağım..

    Şuraya da şu şarkıyı ekleyim:

    https://youtu.be/Yc7O46N2TaQ
  • 27-11-2025, 10:30:22
    #2
    Zengin çocukla fakir kızın aşkına
    Bir türlü kavuşup mutlu olmayışına
    Gözüm doluyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Bahçenin yemyeşil canlanışına
    Kirazın hınzırca çiçek açışına
    Yüzüm gülüyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Anlatacak hikayelerim bitmedi henüz
    Anlaşacak dostlarım tükenmedi
    Yorgunluk, kırgınlık hepsi gelir geçer
    Her şeye rağmen yaşamak güzel


    Düşenin dostunun olmayışına
    Düzenin buna hiç aldırmayışına
    Kanım donuyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Senin beni yanlış anlayışına
    Çoktandır heyecan duymayışına
    Canım yanıyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Söyleyecek şarkılarım bitmedi henüz
    Söylenecek sözlerim tükenmedi
    Yorgunluk, kırgınlık hepsi gelir geçer
    Her şeye rağmen yaşamak güzel
  • 27-11-2025, 10:34:45
    #3
    ibrahimcataltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zengin çocukla fakir kızın aşkına
    Bir türlü kavuşup mutlu olmayışına
    Gözüm doluyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Bahçenin yemyeşil canlanışına
    Kirazın hınzırca çiçek açışına
    Yüzüm gülüyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Anlatacak hikayelerim bitmedi henüz
    Anlaşacak dostlarım tükenmedi
    Yorgunluk, kırgınlık hepsi gelir geçer
    Her şeye rağmen yaşamak güzel


    Düşenin dostunun olmayışına
    Düzenin buna hiç aldırmayışına
    Kanım donuyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Senin beni yanlış anlayışına
    Çoktandır heyecan duymayışına
    Canım yanıyorsa hala
    Korkmaya gerek yok yaşıyorum demektir

    Söyleyecek şarkılarım bitmedi henüz
    Söylenecek sözlerim tükenmedi
    Yorgunluk, kırgınlık hepsi gelir geçer
    Her şeye rağmen yaşamak güzel
    Her şeye rağmen yaşamak güzel midir bilmiyorum ama
    Her şeye rağmen anlamlı yaşamak, huzurlu, mutlu yaşamak daha güzeldir.

    Ben şuan boş yaşadığımı sanıyorum, sinir stres had safhada. Neden kendimi yoruyorum, neden savaşlar veriyorum bilmiyorum. En güzeli pes etmek.