Kısa paydos verdim hayatıma, sadece oksijen tüketiyorum. Hiç bir şey yapmıyorum, konuşmuyorum kimseyle, aramı açtım herkesle, az yemek yiyorum, az tüketiyorum her şeyi.

Kendime sınırladım her şeyi, kendimi minimal seviyede tutuyorum, enerjimi koruyorum, çünkü çok yol yürüdüm ve son evresine gelmiş bataryamın toparlanması gerekiyor.

Erken yoruluyorum, insanlar yoruyor, mola verdim hayata, kısa bir paydos. Bakma yok tadım ama devam edeceğim herkes gibi.

Nişanlımdan ayrıldım gibi, ara verdim, ailemle konuşmuyorum, iş yerime uğramıyorum, gittiğim zamanda işimi halledip dönüyorum.

Az miktarda yaşayacağım ve bu az miktarı da kendime ne kadar anlamlı kılarsam o kadar mutlu olacağım..

Şuraya da şu şarkıyı ekleyim:

https://youtu.be/Yc7O46N2TaQ