• 26-11-2025, 13:43:20
    #1
    Bugün Tabii üyeliği aldım dünkü Chelsea maçının zevkinden sonra takip edeyim dedim Şl yi de bugün hangi maçı izlemek lazım sizce?
  • 26-11-2025, 13:44:13
    #2
    Arsenal maçı daha zevkli geçer bana göre
  • 26-11-2025, 13:45:39
    #3
    Psg - Tottenham da varmış hocam 😁 Bugün maşallah
  • 26-11-2025, 13:46:59
    #4
    Seo Hizmetleri
    inter in cogu maçından keyif almıyorum hocam. ama nolur nolmaz diye 2 farklı yerden yayını açıp izlicem hangisi zevkliyse onu tv den açıcam
  • 26-11-2025, 13:47:09
    #5
    arsenal bayern munih izleyeceğim.
  • 26-11-2025, 13:47:46
    #6
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inter in cogu maçından keyif almıyorum hocam. ama nolur nolmaz diye 2 farklı yerden yayını açıp izlicem hangisi zevkliyse onu tv den açıcam
    Evet o daha mantıklı 😁
  • 26-11-2025, 13:58:24
    #7
    Arsenal Bayern bence hocam daha keyifli olur
  • 26-11-2025, 14:25:25
    #8
    arsenal bayer münih iyi olur hocam