bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inter in cogu maçından keyif almıyorum hocam. ama nolur nolmaz diye 2 farklı yerden yayını açıp izlicem hangisi zevkliyse onu tv den açıcam
Evet o daha mantıklı 😁