• 26-11-2025, 00:45:31
    #1
  • 26-11-2025, 00:47:13
    #2
    Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz...
  • 26-11-2025, 00:47:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yazıp yazıp siliyorum
  • 26-11-2025, 00:51:09
    #4
    Gerçekten bunların hepsinde zorunlu olduğuna emin değilim. Şahsen Ukrayna'da olmadığını yaşadığım için gördüm. 2022 sonrası savaş sırasında mı gelmiş? Yabancı telefonumuza Ukrayna simi rahatlıkla takıyoruz. Aynı şekilde Güney Asya'da da olmadığını düşünüyorum. Yanlış görmüyorsam Tayland ve Kamboçya var orada, Yasaklı olması imkansız.

    Bu IMEI kaydı dediğinizi ya ben yanlış anlıyorum, ya da grafik yanlış. Bu ülkelerde yurt dışı telefonları IMEI kaydı yapmaksızın çalışır.
  • 26-11-2025, 00:52:22
    #5
    LegalZoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten bunların hepsinde zorunlu olduğuna emin değilim. Şahsen Ukrayna'da olmadığını yaşadığım için gördüm. 2022 sonrası savaş sırasında mı gelmiş? Yabancı telefonumuza Ukrayna simi rahatlıkla takıyoruz. Aynı şekilde Güney Asya'da da olmadığını düşünüyorum. Yanlış görmüyorsam Tayland ve Kamboçya var orada, Yasaklı olması imkansız.

    Bu IMEI kaydı dediğinizi ya ben yanlış anlıyorum, ya da grafik yanlış. Bu ülkelerde yurt dışı telefonları IMEI kaydı yapmaksızın çalışır.
    Grafiği ben oluşturmadım yanlış olabilir tek gerçek türkiyede bu kuralın var olduğu telefonun fiyatından daha pahalı olduğu ve ilkel bir uygulama olduğu.
  • 26-11-2025, 01:00:35
    #6
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafiği ben oluşturmadım yanlış olabilir tek gerçek türkiyede bu kuralın var olduğu telefonun fiyatından daha pahalı olduğu ve ilkel bir uygulama olduğu.
    Üzülerek söylüyorum. Bildiğim kadarıyla bu Türkiye'de geçerli.
    Farklı ülkelerde opsiyonel olarak var. Mesela, AT&T ABD'ye özel uygun kilitli telefon satıyorsa, bunu alırsanız AT&T çalışır sadece. Ancak, gidip bir Retail'dan alırsanız, o zaman her yerde çalışır. Telefon kilidi gibi bir konu bu.
    Başka ülkelerden getirilen telefonun, devlete bir telefon fiyatı verilerek açılması olayı, Türkiye'den başka bir yerde yoktur. Tek kelime ile.