• 20-11-2025, 12:36:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Nefes aldırmazlar inşallah.
    İşin içinde benim takımımda varsa alayı yargılanmalı.
    Türk futbolu temizlenmeli.



    https://x.com/yagosabuncuoglu/status...272113605?s=46




    https://x.com/yagosabuncuoglu/status...446108137?s=46




    https://x.com/yagosabuncuoglu/status...471146090?s=46
  • 20-11-2025, 12:39:20
    #2
    Sıçrasa neyedir kimse tuttuğu takımın böyle bir şey yapmasını kabullenmez olayı sisyasi müdahale diye yorumlar..
  • 20-11-2025, 12:41:32
    #3
    2011 de şikenin kralı yapıldı kimseye bir şey olmadı bundan mı olacak 😄😄
  • 20-11-2025, 12:45:50
    #4
    Bunu sezonun ortasında yapan TFF nin aklından şüphe duyarım.3 temsilcimiz avrupada takır takır puan topluyor, Türkiye Dünya Kupasına gidecek.Gündemi şike, bahis operasyonuna çeviriyor.Herşeyi sineye çeken devlet yarım sezon daha dayanamadı.Bu yaptırımları Türkiye yapıyor.FİFA işin içine girerse ülke futbolunu 10 yıl geriye götürür. Ben şike ve bahis yapılması taraftarı degilim fakat yapılan zaman yanlış.5 yıl önce yapılan bahisleri neden sezonun ortasında açarsın.