Bunu sezonun ortasında yapan TFF nin aklından şüphe duyarım.3 temsilcimiz avrupada takır takır puan topluyor, Türkiye Dünya Kupasına gidecek.Gündemi şike, bahis operasyonuna çeviriyor.Herşeyi sineye çeken devlet yarım sezon daha dayanamadı.Bu yaptırımları Türkiye yapıyor.FİFA işin içine girerse ülke futbolunu 10 yıl geriye götürür. Ben şike ve bahis yapılması taraftarı degilim fakat yapılan zaman yanlış.5 yıl önce yapılan bahisleri neden sezonun ortasında açarsın.